smygis

Idag behöver jag lite styrka, så har ni lite över är det bara att ge mig..
Finns så mycket jag saknar och en hel hög av saker jag aldrig vill veta av mer..

Hundarna mår bra. Har ännu inte fått in resultatet från Peppes röntgen. Men alla tänder sitter där dom ska och så även bollarna.
Billy har en fått en smygig ovana att krypa upp i sängen när vi sover. Jag har sett hur han smyger intill sängen, går fram till matte och husse, kollar ett tag för att vara riktigt säker på att vi sover  och sen kliver han upp. Han går så försiktigt, försiktigt. En liten tass åt gången. Åh vad han skiner när han ligger där i fotänden av sängen, sneglandes på Peppe som bara ligger på sitt urmysiga duntäcke (som i Billys ögon inte alls suger åt en vacker bc). Lyckan är sällan väldigt långvarig, men han tycker nog det är värt det iaf.

Kommentera

