nytt huvud tack

Har haft enorma problem med huvudet i flera dagar nu. Jag behöver ett nytt. Har verkligen vart riktigt jobbigt, smärtan har vart olidlig.
Som tur är har det blivit lite bättre nu, så det blir jobb imorgon!

Hundarna fick idag hem nytt foder och en massa goda tuggisar. Jätteglada monster här hemma nu ^^ Fick även hem fem st böcker från ”Hundcoachen Fredrik Steen” får se om det är vettig läsning. ( dom är gratis om man beställer för mer än 400kr från Foderbilen.se)

Vi har fortfarande risigt väder, blir aldrig bra!! Men jag och grabbarna trotsar blåsten! Mina tappra krigare <3

 

I helgen träffade jag och Crille mina kära föräldrar i Grebbestad. Vi blev bjuden på fika och lunch. Jättemysigt att träffa dom, det händer ju inte så ofta längre.
Mamma hade köpt med sig TVÅ st Hälsingeostkakor.. SÅ gott! Det tackar vi för.

 

 

En reaktion på ”nytt huvud tack

Kommentera

