vi är hjältar

Efter att ha jobbat i sju dagar så är det väldigt skönt att vara ledig under helgen. Jobbet har vart tungt och dagarna långa.
Tänkte ta en lååång sovmorgon eftersom jag klivit upp så tidigt i så många dagar. Men jag vaknade straxt efter sju, så jag tog med mig vovvarna på en långpromenad på ca 2 timmar. Vi gick i vårat vackra naturreservat sen fick som springa lösa i rastgården och vi tog även ett träningspass. Nu är mina monster nöjda nån timme framåt.

Just nu sitter Crille och jag med varsin dator och spelar Heroes III. Så nostalgiskt <3

Om två  veckor så är vi uppe i bjuråker! Inte bara tre dagar denna gång, utan en hel vecka! Och min mamma är så snäll som lovar oss älgkött och ”dellen-lax” i en hel vecka ;)

En reaktion på ”vi är hjältar

Kommentera

