Bragdhund

Svävar fortfarande lite på lyckomolnen efter Peppes fina resultat.

2012 får bli året med fokus på viltspår, utställning och förhoppningsvis gryt. Snygg och frisk är han ju redan, men nu behöver vi lite titlar :)

Nu sitter jag här, dricker mitt kaffe och tar den regelbundna rundan på internet. Regnet vräker ner ute (som vanligt) så en låååång promenad är lite avskräckande. Ett tag tuggade hundarna våldsamt på sina tuggisar men nu är det knäpptyst här inne. Peppe har ålat in under våran låga säng, som den grythund han är och Billy ligger mitt på golvet och tar så mycket plats han bara kan.
Men för er som har missat årets bragdhund så kan ni trycka HÄR för att läsa om en schäfertik som räddade livet på sin husse.

Nu sveper jag min sista kopp kaffe, längtar efter snö, tar en dusch och sticker till Åsa för ett kvällspass.

Kommentera

