Förälskade

20120527-100629.jpg

Jag kan omöjligt beskriva hur underbar gårdagen var.
På morgonen väcktes jag av kaffe på sängen, tända ljus, musik och massage. Bara det är pinsamt bra. Men sen gick Christopher ner på knä och frågade om jag ville förlova mig med honom. Först blev jag arg då jag trodde han skojade med mig, vilket jag inte hade uppskattat. Men sen kom tårarna, en väldans massa lyckotårar. Obeskrivlig lycka!
Sen tog vi en underbar lång promenad och jobbade på bonnbrännan.
Klockan 19 hade vi bokat bord på Thörnströms kök. Där åt vi den godaste middagen i mänsklighetens historia och såklart tog vi ett vinpaket så vinerna vi drack var skandalöst goda! Och vi drack och åt och drack och åt i många många timmar. Sen tog vi en underbar promenad hem. Det har vart en otroligt overklig dag. Jag älskar min Crille.

3 reaktioner på ”Förälskade

  1. GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS..Fina du!

    Det har inte kommit upp något bilder från tävlingen, för det finns inga. Men jag ska föröka lägga upp en film på oss ist :)

Kommentera

