Kontakter

Att ha bra kontakter i djurvärlden är guld värt! Vad hade man gjort utan dom? Känns skönt att alltid ha någon att vända sig till i såväl häst som hundvärlden.. Uppfödare, tränare, veterinärer, vänner mm. 

Jag och min underbara mor håller på att leta efter en ny häst stjärna. Denna gång en quarter.(reiner)
Tyvärr har sverige inte ett stort utbud av bra quartrar på salufronten.. 
DÅ passade jag på att ringa Lars Åström, min gamla tränare som tidigare höll till i Vattlång men numera har sin verksamhet på vackra Bökeberg.
Han vet exakt vad jag vill ha, hur jag rider och vilka ambitioner jag har!
Han visste någon häst som skulle passa mig som handen i handsken. Nu är det ju inte säkert att det blir just den hästen men det jag tänkte komma till är att man ska vara rädd om sina kontakter ute i världen. Det är helt otroligt vad människor ställer upp för varandra!
Ta hand om varandra och dom runt omkring er! :)

Image 

En bild på Mr Portello från tävlingarna i strängnäs några år sedan. 

TACK alla underbara där ute som alltid ställer upp :) Ingen nämnd, ingen glömd!

Kommentera

