Tacka för det

20120826-220954.jpg

Äntligen bor vi uppe i Hälsingland! Överlyckliga hela högen. Mer om det sen. Vill dela med mig av mitt blåmärke jag lyckades tigga till mig. Kom emellan Billy och en otroligt grinig tacka. Hon träffade båda benen men högra benet blev mest svullet. Ont gör det. Allt gick på en halv sekund men jag lyckades iaf hoppa in så B inte fick smällen. Nu ska vi sova sött i våran helt nya superhöga säng. Blir en bildbomb så fort vi fått allt på plats.

3 reaktioner på ”Tacka för det

  1. DU ÄR EN SYNNERLIGEN FÄRGSTARK KVINNA DU!
    Må så gott uppe i hälsingeskogen hälsar Gnutten /Peppes lovergirl no:1 och BäbisJenni/Peppes dotter (Tigermånens Skatah)
    och resten av flocken i Krylbo

Kommentera

