underbara hälsingland

Flytten upp från Mölndal gick bra, även om den var något lång. 
Vi hade inte klarat resan utan mina underbara svärföräldrar! Tusen tusen tack!
Och ett stort tack till Anna som hjälpte mig med flyttstädet. Såklart var vi tvungna att äta sushi som vanligt ^^ gott
Vi har packat upp nästan alla lådor, har några som står i ett hörn och väntar på sin tur. 

Tröttheten har inte riktigt lagt sig än. Har vart en stressig månad utan någon som helst vila. 

Mina monster visar tydligt hur bra dom trivs :) Nu bor dom där dom ska! 

Billy är suuper i vallningen. Märks att han växer in i rollen som vallhund. Han är väldigt fin i sina flanker och håller sig på bra avstånd till fåren. Han är ganska stark så han behöver komma ut lite från dom. Men samtidigt så tycker jag han kan komma nära in på fåren utan att stressa dom när situationen kräver. Han visar på bra djurhantering och lyssnar väldans bra på mig. 
Även jag växer i vallningen tillsammans med honom.  Vill visa hela världen vilken fantastisk bc jag har! 
Det får räcka med bilder denna gång, men snart borde vi väl ta och filma :)

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Kommentera

