Gräsänka

Crille är iväg på teambuilding med sin nya klass, så det betyder att jag är ensam fram tills imorgon. Passar på att måla klart det jag påbörjade igår. Igår grundfärg och idag täckfärg. Sen ska det stå sig en hel vecka innan det ska belastas.. Det pga att färgen ska hårdna riktigt. Passar inte mig som handen i handsken då jag har dåligt tålamod ;)

20120913-171713.jpg

En reaktion på ”Gräsänka

  1. har samma stolar uppe i näckis! med undantaget att våra fortsätter vara orestaurerade för det vore ”helgerån” att måla över (förstår mig ej på bevarandet av dålig kvalitet?).

Kommentera

