Kaos

20121201-230016.jpg

Försökte ta mig till jobbet två gånger idag. Första gången plogade nosen på bilen så det blev helt svart i bilen. Plogbilen hade kört ner i diket. Bara att försöka vända hem. Andra gången så var vägen något bättre.. Gick knappt att köra men klart jag försöker!! Det slutade med att jag åkte av vägen. Bilen startar inte och jag blev riktigt rädd. Vi måste fått över 70cm snö på två dygn. Tyvärr kom jag inte iväg till jobbet, jag tycker inte att man ska behöva riskera livet när vädret ställer till det. Jag kan inte styra över vädret. Har haft ångest och skuldkänslor hela dagen.
Antar att man får vara glad att ingenting allvarligt hände och att man vågar säga nej sånna här gånger.. Trots motstånd.

En reaktion på ”Kaos

  1. Jag tycker bara det bevisar vilken klok kvinna du är. Man ska inte vara ute på vägarna i sådant där väder… men tyvärr måste man igenom sådana här prövningar ibland, men kom ihåg att allt som inte dödar stärker… :))

    Kram på dig!

Kommentera

