Julkul

Hela julen har bestått av massa mat, fint folk, mer mat, snö och såklart julklappar.

Min storebrors fästmös familj kom upp från västkusten för att fira julen med oss. Julklappsutdelningen gick inte snabbt när vi var 13 personer! Men det blir sån stämning när man sitter där och man öppnar paket tillsammans. 

Nu har dom dock åkt och det känns knäpptyst här i Lia. Lillebror David är fortfarande kvar, till min stora lycka. 

Jag ska försöka ta med min kameran ut någon dag.. har vart otroligt slarvig den senaste tiden! 

Men vill iaf säga att hundarna mår prima! Även dom fick julklappar (en som dom slaktade på 5 minuter) Nu hoppas jag verkligen att folk INTE smäller dessa förbannade raketer imorgon! 

Bjuder på en bild från en ridtur med Ebbe Image

Kommentera

