Bilder!

Nu ska jag berätta en sak…JAG har slutat röka!! Så stolt över mig själv.
Jag var ett monster den första veckan. Dom tre första dagarna var absolut värst. Hela kroppen skrek efter nikotin, jag mådde i fruktansvärt illa och jag grät av och till. 
Men nu är det över. Så otroligt glad att jag lyckades.. är väldigt förvånad att jag lyckades :)

Jag har även börjat plugga till undersköterska på CUL i hudiksvall. Känns skönt men också väldigt ovant att sitta i skolbänken igen. 

 

Här kommer lite bilder :)

 

Image
Image

Image

Image

Image

ImageImage

 

2 reaktioner på ”Bilder!

  1. Inte mycket kunde göra oss gladare :))
    Men grejen är att man måste komma på det själv!
    Kan inte göra annat än att säga -stort lycka till.
    Massor av kramar från Paula & Danne

  2. Ja man måste ju det! Nu i efterhand känns det så fruuuuktansvärt skönt att jag slutat. Har inte haft astma en enda gång sedan jag slutade (vilket jag annars brukade ha flera ggr i veckan) och vad med pengar man spar! och det troligtvis bästa är att jag slipper stressen som är att röka.

    Jag kommer troligtvis aldrig börja igen med tanke på vilket h-vete det var att sluta. Stackars Christopher som fick stå ut med mig! Tur att han älskar mig ;)

Kommentera

