plugg

Hundarna ligger troget vid mina fötter. Billy brer ut sig riktigt. Inte bara har han en stor kropp, han har massa lång päls man råkar trampa på. Men trots att jag klivit av en del tussar verkar det ändå vara favorit att ligga så nära mammsen man kan.
För någon dag sen fick han flytta lite på fåren. Det gör han med bravur, men han är inte helt nöjd.. han vill ha en utmaning. Får se om vi kanske åker iväg till ljusdal och tränar i ridhuset nån helg.
Just nu är det väldigt mycket plugg. Tänkte ta en mysig skritt tur med Ebbe igår men det hade jag inte tid med. suck. 
Just nu sitter jag och redovisar för VARENDA LITEN DEL av cellen. På lördag ska jag sova och kramas med alla djuren (där inkluderas fästmannen) Jag får fokusera på studier under veckorna och då hinner man inte umgås riktigt. 

Återkommer när detta är över!! :p

Kommentera

