Hallå

20130218-190251.jpg

Oj vad dålig jag är på att uppdatera bloggen FY FY!

Men plugget tar all min tid förutom den stund jag har med djuren. Det lönar sig att plugga hårt, betygen är höga och jag nöjd :)

Förhoppningsvis kommer våren snart så vi får börja valla på riktigt igen! Går på halvfart nu. I år ska vi ju fixa ett VP jag och Billy :)

Ebbe har börjat väcka oss på nätterna, (vi bor ovanpå stallet) vanligast 04.00 men igår startade han redan 00.00! Jag tar in hästarna tidigast 20.00 och han har alltid hö i boxen när jag kommer ut när han kraffsar i golvet så vi vaknar.. Ingen idé att vänta tills han slutat, för det gör han inte. När man kommer ner till stallet så luktar det sönderslaget cement. Blir galen på riktigt. Köpt ett slow feed nät men tror ärligt talat att det inte kommer funka. Utedrift funkar inte för den hagen med vindskydd är obrukbar just nu. Om någon har tips så SNÄLLA dela med er!

Haaaa det braaaa :)

Kommentera

