Ebbe

Isen börjar försvinna och snart är ridbanan grusig igen och inte isig! 

Crille har precis köpt nyss minneskort till min kamera då det gamla tröttnat så det kommer massa kort snart :) 

Ebbe ser fin ut, han har haft det ganska lugnt i vinter men nu är det dags att börja jobba på riktigt igen. Några i klubben försöker fixa regelbundna träningar för Regina Schönborg. Här uppe är det dåligt med träningar. De som är någorlunda regelbundna faller mig inte i smaken..

Det kryper mer och mer i ”köpa ny häst nerven”. Ebbe kommer nog alltid vara kvar på gården men snart måste det trilla in en quarter eller paint här. Helst hade jag önskat mig en Cut From A Diamond, den hästen är den trevligaste jag någonsin ridit! Drömma kan man ju göra :p

 

 

Image

Ebbe VS. Diamond ;)

Image

 

 

Kommentera

