Willing to be guided

20130429-194520.jpg

Jag har vart ganska stor i munnen och sagt att jag kunde rida Ebbe utan träns men aldrig gjort det. En riktig fegis.

Pratade med min vän Veronica som sa att jag borde försöka. Sagt och gjort. När jag sedan tog mig ut på ridbanan började jag fundera. Frågade min syster om jag verkligen vågade ”Jo jag vet att du vågar men det är ju inte jag som ramlar av” sa hon lite kaxigt. Jo då. Medans jag satt på honom tog jag av tränset och vips så var det bara han och jag. Och vet ni vad? DET GICK HUR BRA SOM HELST! Som om vi inte gjort annat. Allt funkade, även ryggningen. Tänk vad stolt jag är över mig själv. Det är ett bevis på att jag rider rätt. Det är precis så här jag vill ha det! Min träningsfilosofi fungerar. Jag är stolt över mig själv!

Fler bilder kommer sen :)

En reaktion på ”Willing to be guided

Kommentera

