Hicka

Snart är höstterminen i skolan avklarad. Tyvärr har min skola gett felinformation vilket innebär att jag måste studera ett tag även nästa termin fast planen var att jag bara skulle vara hemma och vänta på bebis. Jaja, inget att gråta blod över men visst blir man irriterad.

Just nu fokuserar jag på att måla klart beställning och att få det sista i skolan att bli klart. Ridning har jag strukit från listan. Att vara höggravid och ha obarmhärtiga foglossningar är en bromskloss. Tyvärr. Finns inget jag vill mer just nu. Ut och skritta i kylan skulle verkligen göra så mycket för själen.. Men förhoppningsvis får jag ta igen allt i vår/sommar.

Graviditeten går bra och bebis växer precis som bebis ska. Just nu är det mycket hicka i magen. Måste vara jobbigt med hicka flera gånger om dagen! :)

Ha en fin andra advent :)

20131208-115709.jpg

Kommentera

