Snygging

Igår hade vi -26 grader! Under natten hade det krupit ner till hela 28 kalla grader(!)
Idag är vädret mänskligare och Crille hjälpte mig städa hos hönsen. Uppskattat som vanligt. De pratar, diskuterat och analyserar vad som hänt :) mysiga djur.

Billy fick flytta fåren lite idag. Fortfarande så är underlaget lite dåligt så det blev bara ett litet hämt, fram och fråndrivning. Sen dog min ork och vi fick bryta så jag fick vila. När jag går känner jag mig som en tjock liten vaggande pingvin. Men Billy är iaf snygg och rör sig som en hårig liten Gud. Älskade hund <3

20140125-173200.jpg

Kommentera

