Billy

Livet ser helt annorlunda ut numera. John är en underbar liten människa, den vackraste lilla människan som finns.
Det går bra med hundarna. Vi tar det dock lugnt så att hela lilla familjen ska trivas med varandra.

Våren är här på riktigt och dagarna är längre. Våra promenader är supermysiga. Billy och Peppe är alltid sådär underbart leriga och grusiga när vi kommit hem.. Dammsugaren börjar bli sliten ;)

Igår fick Billy valla en sväng. OTROLIGT tacksamt :) Höll riktigt fint avstånd och var förvånansvärt lyhörd. Jag har haft lite svårt med att lägga honom ibland i vallningen, men igår gick det super. Vet inte om det är mina spontana läggande under promenaderna som hjälpt?
Jag är riktigt sugen på att köpa in några andra får. Lite lättare i både kropp och huvud. Sen tycker jag även att shropshire är lite värdelösa på att käka sly. Kanske blir det några nya damer i hagen i sommar :)
De vi har nu är inte de lättaste. Dom har många idéer och ibland vet jag inte hur de tänker.. Roliga djur det där.

Bild på min lilla John och en på Billy som riktigt utstrålar stolthet efter ett vallpass <3 fina killar jag har.

20140402-013448.jpg

20140402-013501.jpg

Kommentera

