Livet förändras

Jag vet inte om det handlar om att jag blivit mamma (!) eller om jag bara växer som människa, men jag känner att jag förändras.
Jag kan inte längre kolla på filmer/tv där barn far illa utan att gråta. Jag kan inte längre förstå tjusningen i att gå ut på krogen. Jag bryr mig mer om politik och blir irriterad när folk säger att de inte bryr sig. Och bäst av allt är att jag är mindre kritisk till allt omkring mig. Alla behöver inte göra som mig och jag behöver absolut inte göra som alla andra. Det är skönt att inte bry sig så himla mycket :) det är skönt att bli vuxen.

Apropå bävrar så har vi en ny fårklippare, han är awesome! Så himla kul att prata engelska, prata får och vallhundar. Jag är helt lyrisk så mycket kul vi pratar om :) Nu har vi även nya träningskompisar! Woho

Bjuder på en bild på min fantastiska mamma, min underbara mormor och min älskade John <3
Tack alla fina människor som finns i vårt liv.

20140421-142550.jpg

Kommentera

