Planera framtiden

Det här med att planera framtiden känns ibland lite sorgligt samtidigt som det är spännande och aningen läskigt. Det är ju inte bara framtiden jag spånar om utan också mitt liv, vad jag vill göra av det. Problemet är att jag vill så mycket.. Nu tror jag dock att jag måste välja. Det känns hemskt, men nu när jag har en liten familj så finns det inte tid i överflöd. Och familjen är ju det viktigaste av allt <3 Men jag har sån tur som bor som jag gör, jag kan gå ut och rida när jag vill. Min mor ska komma igång med ridningen så jag behöver inte känna mig dum mot Ebbe.
Så nu kan och ska jag satsa allt på Billy. Jag får nog inse att jag får hobby-rida några år framöver. Men känner mig fruktansvärt lycklig när jag inser att jag faktiskt kommer satsa i vallningen nu.
Nu är jag där jag vill vara i livet. Från och med nu blir livet bara bättre och bättre. Nu känner jag mig lugn i mitt beslut. Det känns bra.

IMG_1330.JPG

IMG_4856.JPG

Kommentera

