Dressyr

Nu känner jag att jag gjort mitt i westernridningen. Jag återgår till dressyr redan nu med Ebbe. Planen har varit sedan ett tag att det blir en p.r.e i framtiden och att jag rider dressyr på den. Meeen jag kan inte hålla mig. Såklart inget tävlande utan bara seriös hobbyridning. Billy är mitt största fokus just nu men jag försöker hitta tid för allt jag älskar :)
Westernridningen har gett mig oerhört mycket, jag kommer garanterat åka och kolla på clinics, tävlingar mm men av många anledningar återgår jag till dressyren.

Så om ett år eller två hoppas jag att jag har en unghäst här hemma så jag återigen kan få chansen att rida DIV1.
Men först ett vp på Billy och komma ut på tävlingsbanan :)

IMG_5426.JPG

Kommentera

