Frillesås

Är nu nere i Frillesås, utanför Göteborg, för att hälsa på Christophers familj. Resan är lååång.. Med barn i bilen är den suuuuuuperlång.
Känns så tomt utan Peppe och Billy. Saknar dom redan och vi kom ner igår.
Men det känns tryggt när jag vet att dom är hemma och mår bra.
Jag är lite sugen att plocka med Billy hit ner nästa sommar och kanske kursa eller tävla lite :) Får se vad som händer. Längtar ihjäl mig efter att få komma igång och verkligen köra på mot ett mål. Jag är ju sugen på en till bc och känner att jag vill satsa. Så 2015 blir vårat år. John är större och jag kan/vågar lämna ifrån mig honom. Jag har bra får. En fantastisk hund. Världens bästa support. En bra lokalklubb. Vad kan stoppa oss?

IMG_7155.JPG

Kommentera

