Kläder

När jag fyllde 25 i höstas fick jag ett par lundhags-byxor i present. Jag fullkomligt älskar dom! Äntligen byxor som sitter skönt som går att röra sig i när jag är ute med hundarna (speciellt vallhagen), i stallet, på promenaden eller i skogen.
Nu i jul fick jag skor i julklapp. Eller kängor. Dom här är från Hööks och jag är verkligen supernöjd med dom! Högre modell och vinterfodrade. Ett tips för den som letar kängor som inte kostar en mindre förmögenhet :)

2015/01/img_7315.jpg

Kommentera

