Träning och graviditet 

jag är så otrooooligt och obeskrivligt trött. Det smärtar i fogar, mage och hel kroppen strejkar när jag rör mig för mycket (enligt den).

En daglig promenad med grabbarna och möjligtvis en kvart på crosstrainern sen är jag däckad. Har börjar simma en dag i veckan och går på fantastisk cirkelträning på torsdag där fokus ligger på muskler. Det är JÄTTEJOBBIGT att lyssna på kroppen. Huvudet vill mer.. Försöker hinna med lite hundträning och häst emellan. Både Billy och Ebbe behöver mer träning än bara daglig motion. Jag får så dåligt samvete när jag måste känna mig slagen. Hundarna kan Crille promenera när jag inte orkar.. men hästarna.. Där går gränsen. Är man rädd för hästar så kastar man sig inte gärna upp i sadeln ;) Jag försöker intala mig själv om att det är en period. Snart är bebisen här och den här gången är det inte helt nytt så mitt liv kommer vara lättare att anpassa denna gång :) Snart är jag tillbaka, starkare än någonsin! 

    

Kommentera

