Vilodag

idag vräker det ner och jag låter Billy få vila. Han jobbade oerhört bra igår. Koncentrerat och bjöd till samarbete. Två ganska intensiva pass gjorde honom mer än nöjd och jag kan med gott samvete låta honom vara lathund idag. Det behövs sånna dagar med. 

Jag känner mig tung och flåsig. Om 70 dagar ska bebis vara här, så det är skönt även för min kropp att få vila lite mellan varven. Jag hatar egentligen att ta det lugnt, men får så lov att ta ett djupt andetag ibland. 

Pälsen är som synes kvar, ska testa kyltäcken och se hur det funkar. 

Ha en fin dag :)

  

Kommentera

