Smhi ljuger

enligt min väder-app från SMHI så ska det inte regna.. Men det regnar. Det regnar inte bara lite heller utan det vräker ner i omgångar. Själv struntar jag i om jag blir blöt men John uppskattar inte regnet. Så vi myser inne nu istället och försöker gilla läget. 

Igår skulle jag egentligen åka och styrketräna för sista gången. Min fina vän Stephanie är instruktör och har helt underbara pass. Men då jag har haft så mkt sammandragningar måste jag ta det lugnt. Tänkte åka till bruks istället och träna med Billy. Men det gick inte heller då kroppen sa NEEEEJ!! Så himla frustrerande. Alla dessa sammandragningar gör mig orolig, arg, ledsen och frustrerad. Jag vill bara känna mig rörlig och full med energi. Just nu är det tvärtom. 

Men nog med gnäll. När det regnar ute kan man mysa inne och även träna lite. Passade på att ha lite roligt med Billy. Han är så kul att träna med <3 Längtar så mycket efter att gå kurs så vi kan få lära oss mer och få hjälp med det vi behöver ändra på! 

Kommentera

