Morsdag

grattis alla fina mammor, mormödrar, svärmödrar, blivande mödrar och kennelmammor. Själv blev jag uppvaktad på sängen imorse med mysig frukost på sängen. Han kan min John <3 

Just nu är jag hemskt trött på att vara gravid.. Samtidigt vill jag inte att bebisen ska komma riktigt än heller. Har en hel del saker att göra och hinna med innan det är dags. Jag känner mig tung, trött och lite fängslad i min egna kropp. Nope, jag är inte alls en av dom som säger att dom älskar att vara gravid. Jag älskar bebisen i min mage, men det är inte alls glammigt att vara gravid. Jag ser mig själv som ett välfyllt vandrande kylskåp, storlek xxl. 

Hur som haver så ska jag ta ut Billy för lite träning om en stund och sen en mysig (långsam) skogspromenad. Det regnar av och till konstant så regnjackan har blivit mitt populäraste plagg i vår ;) 

   
 

Kommentera

