Kurstillfälle nr 2

igårkväll var det dags för kurstillfälle nr 2. Förra gången var Billy riktigt bra stundtals pga att han blev störd och tittig. 

Igår var han fantastisk. Nästan som en helt annan hund. Jag kunde hålla oss i mitten av klungan av hundar utan att han blev märkvärt distraherad. Någon gång nosade han på plan, men det är svårt när två tikar får fritt fram att kissa på plan -.- Men för att se det positivt så är det perfekt träning. Vi fick så mkt beröm och jag är helt förälskad i min hund <3 Varför har jag intr gjort det här tidigare? :)

På väg hem stannade jag vid dellen och lät honom bada en sväng. Uppskattat men han simmade inte ;) lite badkruka.

Är så obeskrivligt glad av träningen igår.. Sen att jag knappt kan gå idag pga foglossningar betyder mindre ^^

Håll tummarna att bebis håller sig kvar i magen hela tiden ut så jag kan gå klart kursen! Är också sugen på en tävling men den ligger så nära när bebis SKA komma så jag vet inte om jag vågar anmäla.. 

Ha en fin dag! 

   
   

Kommentera

