Förkylning from Hell

Gnäller lite nu, men det är vidrigt att vara förkyld och gravid. Allt är redan tungt och jobbigt. Nu känns det som att jag har hela huvudet stoppat med skumgummi. Ögonen svider och jag låter som en gammal storrökare. Hua.

Trots förkylningen har vi spenderat dagen utomhus. Det blev helt plötsligt sommar och det hade vart omöjligt att stanna inne en dag som denna. Alla djuren har fått motion och träning. ”Tyvärr” blev det för varmt mitt på dagen så jag fick avbryta med Billy men det tar vi igen ikväll :)

Har spontananmält till en tävling. Vääääldigt nära inpå bebis ankomst, så det är kanske lite vågat men det är värt att chansa :) Är så tävlingssugen så jag spricker. Sitter även och kollar på momentbeskrivningen för lydnadsklass 1 och känner att det vore kul att testa. Är dock lite osäker på gruppmomentet. Men just nu ska jag fokusera på rallyn och självklart vallningen. Det är så himla kul!!! Åh vad jag bara älskar min Billy. 

   
 

Kommentera

