Träning

igårkväll var det vallträning för Eva Hallberg i Norrhoga hos Carina. 

Träningen startade inte förens 20.00 då det var gassande hett under dagen. Jag kom hem sent, men det var det värt ^^ 

Det är första gången jag tränar för Eva och jag är jättenöjd med träningen. Jag fick många bra tips och hon var noga och konsekvent. Perfekt för mig. Det vi tränade på igår är helt möjligt att fortsätta att göra hemma. Hur sugen jag än är, så ska Billy inte få valla ikväll. Imorgon lovar SMHI svalare väder och jag tror en dags vila är helt ok. Eller ja, vi ska köra lite rally, men ganska lugnt fysiskt idag då det är lite väl varmt. 

   
    
   

Kommentera

