Underbara hund!! 

värmen är äcklig. Trivs inte alls i varmare än +25 grader. Men ikväll har det ändå gått att vara utomhus. Fick dock dela utevistelsen med några miljarder blodtörstiga insekter. Hur som haver så körde jag ett kort men intensivt rallypass med Billy. Idag fick han kyckling som belöning. WOW vad han jobbade på! Helt otroligt. Det är ett vinnande koncept. 

Sen blev det ett vallpass. Även där jobbade han helt otrolig! Jag tränade på det jag fått tips om från Eva H. Så skönt att jobba med det ensam hemma och känna efter själv. Jag kände mig lugn och trygg, det är tydligt hur mkt jag påverkar Billy med min energi. 

Jag bara svävar på rosa moln efter ett bra träningspass. Och nu fick jag in två bra pass på bara en kort stund. Vad har jag gjort för att förtjäna en sån underbar hund? <3 

   
 

Kommentera

