Tack för allt Peppe

Idag somnade universums finaste själ in. Min fina, underbara Peppe. Alltid lycklig, alltid med och alltid nära. Tårarna kommer aldrig slut och en del av mig dog med honom idag. 

Han var min vän, en del av mig. 

Det känns så overkligt och fel att han inte är kvar. Han som alltid funnits och hängt med på allt. 

Min glada, tokiga Peppe. Världens bästa lilla hund. 

Tack för att jag fått vara just Din människa. Jag kommer alltid älska dig. Alltid ❤️️

   
    

 

 

Kommentera

