välkommen hösten

En av livets stora utmaningar är nog att hämta hem John från dagis samtidigt som jag har med Astrid. Helt slut.

Saknaden efter Peppe är hemsk. Igår gick jag och Billy upp till Peppes grav med lite blommor. Jag kan inte ens närma mig utan att tårarna rinner. Han ligger begravd så han alltid kan vaka över oss. I en dunge på en kulle. Och från köksfönstret kan jag se honom. Älskade vän. Jag saknar dig.. Mer än ord kan beskriva.

Jag tog en promenad med Astrid och Billy senare på kvällen när det blivit svalare i luften. Det börjar dra mot hösten and I love it. Bästa årstiden. Billy är också mer förtjust i det svalare vädret. Tänk vad vi matchar varandra bra han och jag <3 Och kaxig som jag är har jag anmält oss på fler tävlingar. Festligt värre. 

   
   

Kommentera

