Nu och då

Billy har verkligen blivit en otroligt snygg herre. Jag tyckte han var hårig redan som 1,5 åring, men det är ju inget jämfört med nu! Han ser betydligt större ut än vad han egentligen är ^^ Många höjer på ögonbrynen när jag säger att han faktiskt inte väger mer än 17kg. 

I helgen var planen att jag skulle gå ett vp men av många anledningar har vi inte kunnat träna som jag önskat. Det är något som tynger mig men livet är inte alltid så som man förutspått.. Lydnaden har däremot fått ta större plats i livet just nu. Vi kommer däremot vara starkare än någonsin 2016. 

Men istället för att tävla själv ska vi få träffa underbara Dan och Paula med hundar som ska tävla. Som jag längtar att få träffa dom!

Ha en fortsatt fin dag :)

   
 

En reaktion på ”Nu och då

Kommentera

