Kärt återseende

helgen som var fick jag äntligen träffa mina vänner från Gårdsbacken <3 

Det var tävling i Hudiksvall som arrangerades av min klubb. Dan startade med både Fame och Lime. Typiskt nog så missade jag Fames runda.. Men det gick ju bra för dom ändå trots min frånvaro ;) 4a i CK-klassen! 

Suget att komma igång ordentligt blir bara starkare när man åker iväg såhär. Snart är vi tillbaka, starkare än någonsin! 

Jag stannade och såg fina Lime med men sen fick jag trött bege mig hemåt. Efter några dagar av kolikkänningar hos Astrid är man inte så pigg som man hoppats. 

På söndag ska jag starta i rally igen. Fortsättningsklass denna gång. Jag har verkligen inte tränat så mycket som jag borde och önskade. Men jag åker dit med inställningen att vi ska ha kul och vara fokuserade. Om vi får godkända resultat är det en stor bonus, men det skadar ju inte om någon vill hålla tummarna för oss ändå. 

Jag ska försöka analysera mig själv lite efter tävlingen.. Även om det inte går bra :)

Ha en trevlig helg!

   
    
   

Kommentera

