Revanschsugen

igår fick Billy vila hela dagen. Kanske inte något han uppskattade jättemycket då han tiggde efter träning ;) men jag kände att han behövde en dag ledigt efter helgen och jag behövde faktiskt hålla mig från att ”överträna”. Jag vet att vi kan så mycket bättre än vad vi visade i helgen och ja, det gör mig sugen på revansch! Men jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att han inte upplevde tävlingen som obehaglig och att det ger honom en olustig känsla inför nästa start. Vi beslutade att inte åka till Matfors dubbla tävling utan tar en enkel tävling i slutet på månaden istället. Då ska jag hinna ut och miljöträna och störningsträna innan. 

Och skulle han kännas lika till nästa tävling så vet jag vad jag ska träna extra på i vinter. tävling ska vara kul för alla parter! Och ååååh vad jag älskad att träna och tävla tillsammans med min fina kille. 

  

Kommentera

