Egenföretagare 

Yes. Nu är mitt företag igång. HELT OTROLIGT! En dröm som blivit sann. Jag är en konstnär på riktigt nu. Så många planer, idéer och pågående projekt. Och som med allt i livet så är jag så otroligt lycklig att jag har rätt människor i mitt liv.. Utan min familj och mina vänner har jag aldrig vågat det här.

Jag känner mig lugn och avslappnad nu när jag bestämt mig för att inte tävla något  mer i år. Vi tar det lugnt och fokuserar på att ha kul och att få till det där vp:t. Till våren ska vi fixa hans tredje titel och sen ta oss ut på IK1 banorna. Jag hoppas också på att få utöka flocken med en till bc. Valpsugen är enormt och det börjar bli dags för en påläggskalv. Trots ny hund så har Billys och min tid precis börjat. Vi har haft en lång startsträcka men nu är vi här för att stanna. 

Även häst blir det inom en inte allt för avlägsen framtid. Och så mycket jag längtar. 

Framtiden är alltså min. Tillsammans med min familj, vänner  och mina djur kan inget gå fel. 

  

Kommentera

