Så många ideér

För er som följer mig på min instagram (rebeccacrosson_art) så vet ni att jag är konstnär. Det är så himla kul!

Ikväll blir jag klar med ett beställningsjobb på den vackra hinsgten Espartaco. Jag känner mig hedrad som får så fina uppdrag. Tack alla kunder för att jag får det förtroendet!

Jag har kortsiktiga och långsiktiga planer. Helst skulle jag vilja göra allt nu, nu, nu. Att ha ett eget företag är spännande, läskigt och utmanande. 

Men mer hundar utlovas, en massa hundar faltiskt :) Och en hel del får. 

Bjuder på två bilder. En på den ofärdiga tavlan av Espartaco och under det är min Billy tillsammans med fotot jag använt som referens. 

   
 

Kommentera

