Härliga helg!

Det har vart härligt med helg.

Barnen har iof blivit sjuka (igen) men jag har fått mycket gjort.

Igår började jag dagen med frukostmys med barnen då pappsen tog sovmorgon. Sen lydnadsträning med Billy. Fokus ligger på vallningen så lydnaden har trillat bort lite nu i vinter när jag haft så bra träningsmöjligheter. Men kul att plocka upp lydnaden igen. 

Sen passade jag på att göra klart tavlan på Billy. Jag blev supernöjd och känner mig trygg i att ta beställningar även med teman. Jag älskar mitt jobb!

På kvällen tog vi ett pass i vallhagen. Gick kanonfint. Han är fortfarande lite tight i vänster. Tänk vad långt vi hade kommit om jag bara hade haft det såhär från början. Men hur som så utvecklas vi som aldrig förr och jag älskar varje sekund ute tillsammans med han och fåren.

Idag är det måndag igen och det innebär att jag och finaste barnen får egentid när Crille är på jobbet.

Ha en fin dag :) 

   
   

Kommentera

